فروش و اجرای پودر مخمل

باسابقه ای نزدیک به یک دهه مفتخر هست که شما عزیزان را برای اجرای زیبای رنگ مخمل، از تهیه مواد اولیه تا اجرای مخمل برروی تمامی سطوح دلخواه با کادری مجرب وحرفه ایی شما دوستان را همراهی می نماید…

برای زیباترکردن محفل (تالارها، هتل ها، ساختمان ها، ودفاتر، ووسایل شما) را به صورت لوکس وخاص در میاورد…
از جمله گچ، فلز، چوب، پارافین، بدنه ماشین، دیوار شما، قطعات تزئینی، پلاستیک، شیشه، کناف وهر چیزی که در تصور شما باشد به غیر از مایعات…. به صورت مخمل اجرا می‌نماید.

پیشنهاد بسیار زیبا و جذاب برای بانوان عزیز…..
ایا دوست دارید ناخن های برجسته ومخملی داشته باشید….؟

با مخمل ایپک همراه باشید…

گروه مخمل کاران ایپک از ابتدای پیدایش صنعت مخمل کاری در ایران با تمام تلاش و پرسنل خود سعی در یادگیری و آموزش مخمل کاری و پوشش اجسام از قبیل جعبه ها گلدان ها دیوار سقف و هر چیز حامد دیگر کرده و بهترین پرسنل مخمل کاری را برای اجرای پروژه های مخمل کاری تعلیم داده است.
بهترین روش زیبا سازی دیوار و سقف با مخمل
مخمل کردن دیوار مخمل کردن سقف و مخمل کردن تمام اشیا با گروه مخملکاران ایپک

اجرای مخمل اجسام
اجرای مخمل ایپک
اجرای پروژه مخمل کاری
مجری مخمل دیوار
مجری مخمل خودرو
مخمل کاری دیوار
مخمل کاری خودرو

همه چیز در مورد فروش و اجرای پودر مخمل

تولید پودر مخمل سابقه ای طولانی در تاریخ داشته و اولین بار توسط چینی ها به کار گرفته شد. چینی های باستان برای گران بها ساختن پارچه های معمول آن هارا با پودر های مخمل پوشش می دادند و با بهای بالاتری به مشتریان ثروتمند آن دوره می فروختند. در ادامه و با شروع عصر صنعتی در اروپا اولین بار مهندسان آلمانی از پودر مخمل و چسب مخصوص برای پوشش دادن کاغذ های دیواری و طراحی مدل های جدید در دکوراسیون استفاده کردند. بازار فروش و اجرای پودر مخمل در ایران نیز بسیار رواج یافته و کاربرد های گسترده و متنوعی را شامل می شود که در ادامه متن به آن ها اشاره خواهیم کرد.

موارد مصرف پودر مخمل

فروش و اجرای پودر مخمل امروزه در صنایع مختلفی کاربرد گسترده داشته است. یکی از موارد مصرف در تزیین و عایق سازی اتاق خودرو و بیرون بدنه می باشد. مزیت پودر مخمل عایق سازی خودرو در برابر گرما و صدا است به صورتی که در پانل درب ها، پوشش سقف، پوشش ستون ها و درز های اطراف شیشه های خودرو استفاده می شود. همچنین از پودر مخمل جهت طراحی نمای بیرونی خودروها و رنگ آمیزی بدنه به صورت حرفه ای بهره گیری می شود.

یکی دیگر از کاربرد های اصلی و گسترده فروش و اجرای پودر مخمل در پارچه های لباس و لوازم دیگر مانند پرده، پتو، پارچه مبل و …. می باشد. مخمل در تزیین تی شرت ها و چاپ طرح های متنوع بر روی لباس ها نیز استفاده می شود. در کل امروزه کاربرد های متنوع و بسیار گسترده ای برای پودر مخمل تعریف شده که ذکر همه آن ها در این متن مقدور نیست.

روش فروش و اجرای پودر مخمل

اصلی ترین قدم در پوشش دهی اجسام مختلف و فروش و اجرای پودر مخمل آماده سازی سطح کار و آغشته کردن آن با چسب مخصوص پودر مخمل می باشد. دستگاه و چسب مخمل در این مرحله از کار مخمل پاشی نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند. دستگاه و چسب مخمل با فرایند مختص به خود قادر است که با ایجاد یک میدان الکتریسیته قوی در داخل، الیاف پودر مخمل را صورتی کاملا مستقیم به طرف سطح آغشته به چسب پرتاب می کند. بعد از این مرحله سطحی که پودر مخمل خورده باید پس از گذشت مدتی به طور کامل خشک شده تا مخمل روی آن ثابت شود. سپس می توانیم که الیاف اضافی مخمل و قسمت هایی از کار که نیاز به پرداخت دارد را از کار جدا کنیم و یک سطح یکنواخت از مخمل را ایجاد کنیم.

بازار فروش پودر مخمل در کشور

یکی از برند های فعال در حوزه واردات، فروش و اجرای پودر مخمل برند آیپک بوده است که تجربه بسیاری در زمینه فروش و اجرای پودر مخمل و دستگاه و چسب مخمل را دارا می باشد. پودر مخمل های موجود در این شرکت در سه نوع تولید شده که شامل: پودر مخمل ساده، پودر های متالیک و همچنین پودر های مخمل فسفری می باشد. هر کدام از این ها کاربرد خاص خود را داشته و در جاهای مختلفی استفاده می شود. دستگاه و چسب مخمل پاشی نیز یکی از مواد مهمی است که توسط شرکت آیپک عرضه می شود. چسب مخمل پاشی با کیفیت خوب باید دارای ویژگی هایی چون مقاومت بالا در برابر آب، انعطاف پذیری در برابر ضربه و داشتن پوشش شفاف و بدون رنگ باشد، که همه این مشخصات در دستگاه و چسب مخمل ارایه شده توسط این شرکت قابل مشاهده می باشد.

فروش و اجرای پودر مخمل

موارد مصرف پودر مخمل

همه چیز در مورد فروش و اجرای پودر مخمل

جرای مخمل اجسام

اجرای مخمل ایپک

فروش و اجرای پودر مخمل

مجری مخمل دیوار

مخمل کاری خودرو