اولین جوشکاری مته

اولین جوشکاری مته از زمان های دور در صنعت مورد استفاده قرار می گرفته است. برای متصل کردن دو قطعه از هر جنسی از تکنیک جوش زدن استفاده می شود. در این روش با حرارت دادن محل های مورد اتصال، آن قسمت را ذوب کرده سپس به هم متصل می کنند. پس از مدتی مشخص، محل سرد شده و اتصالی محکم بین دو قطعه ی مورد نظر به وجود می آید.

انواع جوشکاری مته و اولین جوشکاری مته

روش های مختلفی برای اولین جوشکاری مته در صنعت وجود دارند، بر اساسِ نوع انرژی که برای اتصال قطعات توسط دستگاه به کار برده می شود، انواع جوشکاری به وجود آمده است. از انواع اصلی آن ها موارد زیر می باشد که هر کدام نیز به انواع دیگری تقسیم می شوند:

اولین جوشکاری مته با شعله ی گاز

روش مقاومتی

قوس الکتریکی

حالت جامد

با استفاده از لیزر

انتخاب نوع جوشکاری مته

باید توجه داشت که اتصال به وجود آمده با این روش باید در برابر فشار و نیروهای وارده مقاومت کافی داشته باشد، بنابر این با توجه به نوع قطعات، اندازه و وزن آن ها نوع جوشکاری را انتخاب می کنند.

موارد احتیاط در جوشکاری مته

از آن جایی که اولین جوشکاری مته بسیار تکنیک پر خطری می باشد، بسیار باید با دقت و احتیط انجام شود زیرا احتمال خطراتی مانند آسیب به چشم، ورود گاز های خطرناک به ریه، شوک الکتریکی، برخورد اشعه ی ماوراء بنفش به بدن و سوختگی وجود دارد. بنابراین، این کار باید توسط افراد با تجربه و حرفه ای انجام شود.

خدمات اولین جوشکاری مته توسط گروه ایران سگمنت

در گروه ایران سگمنت خدمات اولین جوشکاری مته با بهترین کیفیت توسط افراد کارشناس، باتجربه، دقیق و حرفه ای انجام می شود. این گروه صنعتی جز اولین گروه های تاسیس شده برای انجام انواع تکنیک های فنی می باشد. این گروه دارای سابقه ی طولانی مدت در ارائه ی خدمات فنی و ساخت و ساز از سال 1385 می باشد.

در اولین جوشکاری مته، مته چه نوع ابزاریست؟

اولین جوشکاری مته قطعه ای فلزی می باشد که دارای برش هایی چرخشی و خاص روی بدنه خود است. این قطعه، ابزاری بسیار کاربردی برای برشکاری و ایجاد سوراخ های مختلف به صورت دایره ای می باشد. مته به دستگاه دریل (ماشین حفاری) متصل می شود و دریل با ایجاد چرخش بسیار سریع در آن باعث می شود این قطعه به راحتی به داخل قطعه ی مورد نظر نفوذ کند و برش ایجاد کند. پایه ی دستگاه حفاری از فلز آهن تشکیل شده است و باعث تثبیت و نگه داشتن مته می شود. سطوح مختلفی را با این ابزار می توان سوراخ کاری کرد مانند چوب، انواع فلزات (مانند آهن، مس، آلومینویم)، بتن و پلاستیک.

انواع مته در اولین جوشکاری مته

اولین جوشکاری مته در اندازه های مختلف و استاندارد برای دستگاه های حفاری وجود دارد:

عمودی یا ستونی

با بازوی شعاعی

چندتایی

با قابلیت کنترل چند عددی

اتوماتیک

برای ایجاد سوراخ های عمیق

برخی از انواع مته هم وجود دارند که می توانند سوراخی با سطح مقطع غیر دایره ای ایجاد کنند.

خدمات دریل کاری با انواع مته توسط گروه ایران سگمنت در اولین جوشکاری مته

گروه ایران سگمنت از سال 1385 در زمینه ی اولین جوشکاری مته و ارائه ی خدمات ساخت و ساز و فنی آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان بوده و با به کارگیری افراد متخصص و با تجربه، نظر و اطمینان شما را جلب خواهد کرد. با استفاده از خدمات فنی این گروه که جز اولین تیم ارائه ی خدمات حرفه ای و با سابقه در حوزه ی صنعت و ساخت و ساز می باشد، می توانید انواع دریل کاری با مته های مختلف مورد نظر خود را به بهترین و ایمن ترین شکل انجام دهید.

اولین جوشکاری مته

موارد احتیاط در جوشکاری مته

انتخاب نوع جوشکاری مته

انواع جوشکاری مته و اولین جوشکاری مته

انواع جوشکاری مته

شرکت ایران سگمنت اولین جوشکاری مته