اولین و تنها تولید کننده آلیاژهای منیزیم در ایران

شرکت دانش بنیان مهندسی رهاورد منیزیم پارسیان اولین و تنها تولید کننده آلیاژهای منیزیم در ایران دارای تکنولوژی و دانش فنی منحصر به فرد افتخار این را دارد که انواع آلیاژهای منیزیم به صورت شمش ، آندهای فداشونده منیزیمی ، پودر منیزیم در مش های مختلف با بالاترین کیفیت تولید به مشتریان عرضه نماید.

محصولات

انواع آلیاژهای منیزیم به صورت شمش ( AM60،AZ91  و .. )

پودر منیزیم ، پودر آلومنیوم _ منیزیم در مش های مختلف

آمیژان های آلومینیوم _منیزیم( Al _ 50% Mg ) به صورت شمش  و تبلت

انواع آندهای فداشونده (منیزیمی ، آلومینیومی و روی ) حفاظت کاتدیک مورد استفاده در صنایع گاز ، نفت و پتروشیمی و …

تولید انواع قطعات استحکام بالای آلومینیومی و منیزیمی به روش LPDC

بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده آلیاژ های منیزیم به صورت شمش

تولید کننده آلیاژ منیزیم

شرکت مهندسی رهاورد منیزیم پارسیان اولین و تنها تولید کننده آلیاژهای منیزیم در ایران متخصص در ساخت و فروش انواع آلیاژهای منیزیم به صورت شمش، پودر منیزیم – آلومینیوم در مش های مختلف،انواع آندهای فداشونده..

بهترین کیفیت را میتوان از شرکت مهندسی رهاورد منیزیم پارسیان انتظار داشت تا در ساخت و فروش و خدمات پس از فروش انواع آلیاژهای منیزیم به صورت شمش و پودر منیزیم – آلومینیوم در مش های مختلف بالاترین کیفیت را به شما و تمامی مشتریان عزیز هدیه دهد.

کیفیت بالا در ساخت آلیاژهای منیزیم به صورت شمش مهمترین هدف:

بالاترین و مهمترین هدف برای شرکت مهندسی رهاورد منیزیم پارسیان به عنوان اولین و تنها تولید کننده آلیاژ های مختلف با پایه منیزیم در ایران کیفیت است زیرا همیشه میتوان محصولی را به تعداد زیاد تولید کرد ولی همیشه نمی توان کیفیت مناسب را برای مشتریان ارائه داد ولی شرکت هاورد منیزیم همیشه سعی میکند تا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهد و بالاترین کیفیت به همراه پایین ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد.

استفاده از مواد اولیه مناسب در ساخت و تولید انواع شمش های منیزیم باعث شده تا بسیاری از مشتریان برای تهیه لوازم مورد نیاز خود تنها به شرکت هاورد منیزیم مراجعه کنند و به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت از درست پیش رفتن پروژه های خود اطمینان حاصل کنند و بدانند که در ساخت انواع تجهیزات مورد نیاز آنها بالاترین دقت در نظر گرفته شده است و رضایت ایشان همیشه مهمترین هدف برای شرکت سازنده بوده است.

مزایای اولین بودن در ایران:

شرکت رهاورد منیزیم پارسیان به عنوان اولین تولید کننده شمش های منیزیم با بالاترین کیفیت در ایران توانسته است در طی سالها با تجربه بسیار زیاد و مناسب اقدام به تولید و فروش انواع شمش منیزیم کند و در این راه همیشه کیفیت و رضایت مشتری را سرلوحه خود قرار دهد و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار ببندد.

اولین و تنها تولید کننده آلیاژهای منیزیم در ایران

تولید کننده آلیاژ منیزیم

پودر منیزیم در مش های مختلف

تولید کننده آلیاژهای منیزیم

شمش منیزیم خالص

قطعات منیزیمی

لوله و پروفیل منیزیم