اورژانس حیوانات خانگی خوانسار

اورژانس حیوانات خانگی خوانسار به شکل 24 ساعته فعالیت می کند. این اورژانس خدمات خود را به شکل ویژه به مشتریان ارائه می دهد. کلیه خدمات حیوانات خانگی خوانسار در کلینیک دامپزشکی دکتر شجاعی قابل دریافت است. جراحی تخصصی حیوانات و واکسیناسیون حیوانات به عنوان بخشی از خدمات اورژانس حیوانات خانگی خوانسار معرفی می شود.

معرفی خدمات اورژانس حیوانات خانگی خوانسار

اورژانس حیوانات خانگی خوانسار بسیار مجهز بوده و به شکل 24 ساعته فعالیت می کند. احیای قلبی و برگشت تنفس از جمله خدمات پیشرفته پزشکی در اورژانس حیوانات خانگی خوانسار می باشد. دامپزشکی در خوانسار امکان ثبت و کنترل فشار خون را برای حیوانات فراهم می آورد. برگشتن تنفس و احیای قلبی در اورژانس حیوانات خانگی خوانسار با مانیتورینگ قابل نمایش است. در واقع اورژانس حیوانات خانگی خوانسار از نظر تجهیزات و ادوات پزشکی در سطح بالایی قرار دارد.   

ثبت نوار قلب از امکانات مهم در اورژانس حیوانات خوانسار است. با ثبت نوار قلب می توان از وضعیت حیوان مطلع شد و اقدامات پزشکی لازم را برای حیوان انجام داد. اکسیژن تراپی به عنوان یکی از خدمات مهم در اورژانس مطرح می شود.

دامپزشکی در خوانسار علاوه بر تجهیزات پیشرفته و فوق العاده با کادر درمانی متخصص و حرفه ای نیز همراه است. این پرسنل در صورت بروز مشکل برای حیوان خانگی به سرعت در محل حاضر می شوند. ضمن اینکه کلیه خدمات را به خوبی در اورژانس و کلینیک حیوانات خانگی خوانسار انجام می دهند. حیوانات از تحمل خوبی در برابر بیماری، ضرب دیدگی و شکستگی استخوان برخوردار هستند. تجهیزات پیشرفته اورژانس حیوانات خانگی خوانسار امکان درمان سایر بیماری ها، اختلال ها و شکستگی ها را فراهم می کند. در واقع کلیه امکانات لازم برای احیای حیوان مدنظر قرار می گیرد.

واکسیناسیون حیوانات خانگی خوانسار

بسیاری از افرادی که از حیوانات خانگی مراقبت می کنند، همواره به دنبال مراکز درمانی برای حیوانات هستند. به همین خاطر از مراکز فوق پیشرفته و مجهز برای درمان، ویزیت، واکسیناسیون و … حیوانات استقبال می کنند. واکسیناسیون حیوانات خانگی خوانسار از خدمات عرضه شده در کلینیک دامپزشکی دکتر شجاعی می باشد. واکسیناسیون از اقدامات ضروری برای سلامتی حیوان است. کلیه حیوانات در طول عمر خود به واکسیناسیون دوره ای نیاز دارند.

جراحی تخصصی حیوانات خوانسار

در کلینیک دکتر شجاعی امکان تشخیص بیماری و درمان آن وجود دارد. جراحی تخصصی حیوانات خوانسار به عنوان بخشی از خدمات اورژانس حیوانات مدنظر قرار می گیرد.اورژانس حیوانات خانگی خوانسار بعد از تشخیص بیماری، در صورت صلاح دید اقدام به جراحی تخصصی حیوانات خانگی می نمایند. جراحی حیوانات در دامپزشکی خوانسار به شکل پیشرفته و مجهز انجام می شود.

فوریت های دامپزشکی

فوریت های دامپزشکی برای حیوانات اهمیت زیادی دارند. در صورت عدم دریافت فوریت های دامپزشکی ممکن است حیوان جان خود را از دست دهد. در اورژانس حیوانات خانگی خوانسار امکان دریافت فوریت های دامپزشکی وجود دارد. فوریت های دامپزشکی با تجهیزات و ادوات پیشرفته همراه است. در صورت تماس با دامپزشکی در خوانسار می توانید در کمترین زمان ممکن از خدمات خاص و فوق العاده پیشرفته دامپزشکی بهره مند شوید.

خدمات بهداشتی

اورژانس حیوانات خانگی خوانسار علاوه بر خدمات پزشکی، خدمات دیگری نیز به حیوانات ارائه می دهد. در اورژانس حیوانات خانگی می توانید از خدمات شست و شو و اصلاح حیوانات بهرهمند شوید. سرعت خدمات بهداشتی و پزشکی در اورژانس حیوانات خانگی بسیار بالاست.

گرومینگ

گرومینگ از دیگر خدمات اورژانس حیوانات خانگی خوانسار می باشد. حیوانات خانگی نیاز به مراقبت های بهداشتی دارند. مراقبت های بهداشتی برای سلامت حیوان مدنظر قرار می گیرد. خدمات ارائه شده در گرومینگ شامل نظافت و شست و شوی بدن، کوتاهی ناخن ها، بررسی وضعیت بهداشت دهان، اصلاح حیوانات، بررسی اختلال های پوستی و آلودگی های انگلی در حیوانات و … می باشد.

در گرومینگ آلودگی ها از سایر نقاط بدن حیوان همچون گوش ها، پنجه ها، کیسه های مقعدی و چشم ها پاکسازی می شود.

پانسیون حیوانات

پانسیون حیوانات خانگی می تواند نگهداری اصولی و مراقبتی حیوانات خانگی شما را بر عهده بگیرد. در این پانسیون ها کلیه نکات مراقبتی، بهداشتی و سلامتی برای حیوانات خانگی مدنظر قرار می گیرد. پانسیون ها بخشی از خدمات اورژانس حیوانات خانگی می باشند.

برای نگهداری اصولی از حیوانات نیاز به انجام واکسیناسیون، تشخیص به موقع بیماری، چکاب حیوانات، شست و شو و نظافت حیوانات و … دارید. برای انجام مراقبت های بهداشتی بهتر است از مراکز معتبر و مطمئن کمک بگیرید. در این صورت مشکلی برای حیوان نیز به وجود نخواهد آمد و تمام اقدامات به درستی انجام خواهد گرفت.

 

دامپزشکی در خوانسار

پانسیون حیوانات

واکسیناسیون حیوانات خانگی خوانسار

جراحی تخصصی حیوانات خوانسار

معرفی خدمات اورژانس حیوانات خانگی خوانسار

کلینیک دامپزشکی دکتر شجاعی

فوریت های دامپزشکی

گرومینگ

خدمات بهداشتی