انواع ورق های ضد سایش آلیاژی

در ساخت انواع ورق های ضد سایش آلیاژی ضد سایش آلیاژی همانطور که از نامش پیداست، از آلیاژ استفاده شده است که از جنس فولاد بسیار سخت می باشد و درصد کربن بسیار زیادی دارد و در برابر سایش و فرسودگی توسط آب و هوا مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. کاربرد این شکل از انواع ورق های ضد سایش آلیاژی ، در معادن، تسمه و ساخت و ساز ها، شرکت های شیمیایی، ارتش و غیره می باشد. به طور کلی این مواد میزان عمر بسیار طولانی و مقاومت بسیار زیادی دارند. از دیگر کاربرد آن در کارخانه ها می باشد؛ به طوری که استفاده از آن در تمامی موادی که در معرض ضربه شدید و یا مواد سایشی هستند، بسیار مناسب است.

انواع ورق های ضد سایش آلیاژی اشکال مختلفی دارند که 954 C، QT4140،  QT4340، 400 AR و 500 AR از رایج ترین آن ها به شمار می آیند. پر استفاده ترین و پرکاربرد ترین نوع آن ها هاردوکس می باشد. از مزایای ورق هاردوکس مقاومت بسیار زیاد در دما های پایین تر، انعطاف پذیری بسیار بالای آن است و در صورتی که در اجزای ساختمان به کار برد، موجب کاهش 15 درصدی وزن آن می شود.

تیم ما با نام تجاری شرکت آلیاژ صنعت و با بیش از چندین سال تجربه در زمینه ی فروش انواع ورق های ضد سایش آلیاژی، بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را به دست مشتریان عزیز می رساند. از آنجایی که میزان کربن به کار رفته در فولاد در جنس و کیفیت آن تاثیرگذار است، ضروری است پیش از خرید با کارشناسان و متخصصان مشورت کرده و ورق ضد سایش با کیفیتی را تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که مجموعه ی آلیاژ صنعت در زمینه ی فروش انواع ورق های ضد سایش آلیاژی، از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد بهره می گیرد و در این زمینه با عملکرد شایسته و حرفه ای خود، توانسته رضایت، کیفیت و کارایی را به مشتریان خود عرضه کند. تیم ما با پشتیبانی آنلاین و حضوری و با بهره گیری از مجرب ترین و متخصص ترین کارشناسان در زمینه ی فروش انواع ورق های هاردوکس به شما مشاوره می دهد و نکاتی که به هنگام خرید و نصب این مواد باید بدانید را به طور دقیق و اصولی به شما ارائه می دهد.

انواع ورق های ضد سایش آلیاژی و ورق های 45ck

این نوع از ورق ها شکلی از انواع ورق های ضد سایش آلیاژی هستند که دارای آلیاژ بسیار مقاوم در برابر هر گونه ساییدگی و فرسودگی می باشد که سختی آن بر اساس استاندارد های بین المللی بین 160 تا 190 برینل است. کاربرد آن ها در ساخت موادی که در معرض سایش قرار دارند مانند میل لنگ های صنعتی، میکسر های بیتف محور های پمپ و شفت ها تراشکاری می باشد. این ورق های ضد سایش آلیاژی علاوه بر ایران، در اوکراین، روسیه، کره ی جنوبی و آلمان نیز تولید شده و به کشور وارد می شوند.

میزان کروم به کار رفته در ساخت انواع ورق های ضد سایش آلیاژی 0،45 درصد می باشد که به نسبت مواد دیگر پایین می باشد. باید دانست که هر چه میزان کروم در ماده ای کمتر باشد، مقاومت کمتری در برابر زنگ زدگی خواهد داشت. این بدان معنی است که زودتر دچار زنگ زدگی می شود. بنابراین کاربرد آن در جلوگیری از سایش مواد است. تیم آلیاژ صنعت در زمینه ی فروش و برش ورق های45 ck فعالیت می کند و در این زمینه با دقت و تجربه ی بسیار عمل می کند.

نحوه ی عملکرد تیم آلیاژ صنعت در فروش انواع ورق های ضد سایش آلیاژی

لازم به ذکر است که خرید انواع ورق های ضد سایش آلیاژی به دلیل وجود جنس های متنوع در بازار، از حساسیت و توجه بسیار بالایی برخوردار است. زیرا به کار بردن نوعی از آن که بی کیفیت باشد و یا متناسب با اجزای آن مجموعه نباشد، خسارت و هزینه های بسیاری در آینده به همراه خواهد داشت. تیم ما در این زمینه ی فروش انواع ورق های ضد سایش آلیاژی به صورت تخصصی و حرفه ای عمل می کند به طوری که در انتخاب نوع و جنس آن کمال دقت و حساسیت را نشان می دهد و در زمینه ی برش نیز به صورت دقیق و با نگاه همه جانبه عمل می کند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع ورق های ضد سایش آلیاژی و دریافت مشاوره ی رایگان می توانید با کارشناسان تیم ما تماس حاصل بفرمایید. کارشناسان مجموعه ی آلیاژ صنعت شما را در زمینه ی انتخاب جنس ورق های ضد سایش آلیاژی بر اساس نوع کارکرد آن به شما کمک خواهند کرد و بهترین کیفیت و کارایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

فروش و برش ورق های ck45

فروش انواع ورقهای هاردوکس

فروش انواع ورقهای دلی دور

فروش انواع ورقهای درستات

فروش انواع ورقهای رآکس

فروش انواع ورقهای اتشخوار   A516/70 _17MN4

فروش انواع ورقهای دریایی A36 _ LRA

فروش برگ و برشی ورقهای st52 _ st37 _

فروش انواع ورقهای VCN150 _ VCN200

انواع ورق های ضد سایش آلیاژی