انواع نماهای شیشه ای در نمک آبرود  | صنایع شیشه توکل

 

در هنگام ساخت یک ساختمان، اعم از تجاری، مسکونی یا اداری، نماهای مختلفی در نظر گرفته می شود. نماهای شیشه ساختمان امروزه با استقبال خوبی به جهت زیباتر شدن شکل بیرونی ساختمان ها، مواجه شده اند.

همچنین استفاده از نماهای شیشه ساختمان ،با توجه به موقعیت ساختمان مورد نظر و کاربری آن مشخص می شود. در محدوده شهر کرج به واسطه ی وجود ساختمان های مسکونی و تجاری که نو ساز نیز هستند، کاربرد شیشه به عنوان نمای ساختمان بسیار دیده می شود.

نماهای شیشه ساختمان

به واسطه ی انعکاس نور و زیبایی در طراحی شیشه ها، به بهتر شدن چهره شهر و همچنین وجود نور در منازل کمک زیادی می کند. پیشرفت ماشین آلات و تجهیزات سازنده ی انواع شیشه ها، در گسترش نماهای شیشه ساختمان موثر بوده است.

وجود شیشه در نمای ساختمان موجب کنترل صدا، کاهش هزینه، کمک به بهره وری از انرژی نور خورشید، جلوگیری از ورود جریان اشعه ماوراء بنفش به داخل ساختمان و حفظ امنیت ساختمان است.

صنایع شیشه توکل مجری نماهای شیشه ساختمان

این مجموعه با به کارگیری تخصص و دانش در زمینه ی ساخت و به کار گیری شیشه ها ،در نماهای ساختمانی، توانسته رضایت مشتریان خود را در جهت ارائه این خدمات بدست آورد.

تولید شیشه های دو و سه جداره در کارخانه صنایع شیشه توکل و همچنین ساخت پنجره های UPVC و چند جداره با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود تا کیفیت مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

استفاده از شیشه در نمای ساختمان این امکان را به معمار می دهد تا بتواند آن را با خلاقیت خود در بیرون ساختمان طراحی و اجرا کند. نماهای شیشه ساختمان به محیط داخلی خود نور بخشیده و فضای داخلی ساختمان را زیباتر می کند.

در ساختمان هایی که بیشتر ساعات روز از نور خورشید بهره مند هستند، می توان با به کارگیری این شیشه ها در مدل ها و طراحی های مختلف، جلوه ای زیباتر از سایر نماهای ساختمانی بخشید.

مدل ها و سبک های نماهای شیشه ساختمان

نماهای شیشه ساختمان

در سبک های مختلفی همچون فریم لس، اسپایدر، کرتین وال و نمای دو پوسته وجود دارد ،که هریک متناسب با سلیقه و البته کاربری ساختمان، در سازه به کار می روند.

در نمای فریم لس

سطح نمای مورد نظر، به وسیله ی پروفیل های فلزی شبکه بندی می شود و بعد فریم نما درون این شبکه ها قرار می گیرد. این فریم ها دارای رنگ های متنوعی بوده و لاستیک های مخفی هوابندی و آب بندی را دارا می باشند تا شیشه به آسانی بر روی آن قرار بگیرد.

نمای شیشه اسپایدر

در فروشگاه ها و مراکز تجاری، کاربرد بیشتری دارد و با استفاده از این نما در ساختمان، بالاترین میزان دید با کمترین استفاده از فلزات و فریم در کنار بالا بودن امنیت ساختمان فراهم می شود. همچنین حالت ایزولاسیون در این حالت بیشتر رعایت می شود.

نمای کرتیل وال

نیز جزو نماهای مدرن بوده و از پروفیل های آلومینیومی و لاستیک های هوا بندی و آب بندی تشکیل شده است. صنایع شیشه توکل در جهت گسترش نماهای شیشه ساختمان و ارائه کیفیت بالای محصولات خود، ساخت انواع شیشه ها را در دستور کار داشته تا رضایت مشتریان را در کنار پاسخگویی به نیاز آنها فراهم کند.

نماهای شیشه ساختمان محدوده نمک آبرود

مدل ها و سبک های نماهای شیشه ساختمان

صنایع شیشه توکل مجری نماهای شیشه ساختمان

سبک های نماهای شیشه ساختمان

صنایع شیشه توکل

نماهای شیشه ساختمان

نمای شیشه

انواع نماهای شیشه ای

شیشه سکوریتی

نمای کراتین وال

نمای شیشه اسپایدر

شیشه های ضد خش