تولید کننده انواع فیلترهای صنعتی

مهم‌ترین چیزی که نقش مؤثری در عملکرد درست دستگاه های صنعتی دارد فیلترهای صنعتی و پالایشگاهی می باشد که مانع از ورود آلاینده های مضر به داخل موتور می شود. فیلترهای صنعتی با توجه به نوع دستگاه و کاربرد آن ها متفاوت می باشد این فیلترها که شامل فیلترهای هوا، سوخت، روغن، هیدرولیک، سپراتور و غیره می باشد در انواع ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، راه سازی استفاده می شوند. در زیر بیشتر با انواع فیلترهای صنعتی آشنا می شویم.

معرفی انواع فیلتر های صنعتی

یکی از شرکت هایی که تولید کننده ی انواع فیلتر صنعتی است شرکت اطلس کاسپیان اورجینال فیلتر می باشد که تولید کننده ی انواع فیلترهای راهسازی کشاورزی ، فیلتر صنعتی ژنراتور و … می باشد که تمامی فیلتر ها اورجینال و اصل می باشد.

انواع فیلترهای صنعتی  شامل موارد زیر است

  • فیلتر گازوئیل: این فیلتر گازوئیل مصرفی را از انواع آلاینده های مایع و جامد تصفیه می کند و باعث رفع مشکلاتی نظیر افت فرکانس، استارت نشدن دستگاه و … می شود.
  • فیلتر هوا: این فیلتر که بیشتر در صنایع خودرو سازی و ماشین آلات راهسازی کشاورزی کاربرد دارد. جنس بیشتر فیلترهای هوا از کاغذ می باشد که مانع ورود ذرات و گرد و غبار به داخل موتور می شود.
  • فیلتر روغن: این فیلتر از ورود ذرات و براده های فلزی به داخل موتور انواع خودرو ها جلوگیری می کند و فرآیند روان سازی را انجام می دهد.
  • از دیگر فیلترهای صنعتی نظیر فیلتر آب گیر و فیلتر گاز و … می باشد.

مزایای فیلتر های صنعتی

فیلترهای صنعتی نقش زیادی در کاهش هزینه ها و طول عمر دستگاه های صنعتی دارد تعویض به موقع فیلترهای صنعتی و پالایشگاهی نقش زیادی در سلامت محیط زیست و کارکنان دارد. پاکسازی و رسیدن مواد خالص به موتور دستگاه ها از وظایف اصلی فیلترها می باشد. فیلترهای تولید شده توسط شرکت اطلس کاسپیان اورجینال با کیفیت بالا و تماماً دارای گارانتی می باشد

تولید کننده انواع فیلترهای صنعتی

مزایای فیلتر های صنعتی

معرفی انواع فیلتر های صنعتی

بهترین تولید کننده انواع فیلترهای صنعتی

فیلتر های صنعتی

فیلتر های صنعتی و پالایشگاهی

مزایای فیلتر های صنعتی