ارائه خدمات تراش cnc

ساخت قطعات دقیق صنعت هوایی
نیروگاهی , نساجی از انالیز و تهیه مواد اولیه تا قطعه نهایی
شرکت صنعتی ویرا پارت ایرانیان با استفاده از تجربیات فنی و علمی امادگی مشاوره و ساخت انواع قطعات صنعتی دقیق و قالبهای مختلف را با دستگاههای فرز و تراش CNC و وایر کات دارا میباشد.
سوراخکاری عمیق تا طول 1 متر
سری تراشی با دستگاه اتوماتیک
سری تراشی با دستگاه تراش CNC
سری تراشی با دستگاه فرز CNC
برشکاری با اره نواری اتوماتیک
شعار ما: کیفیت , سرعت , دقت , رضایت مشتری و قیمت مناسب است.

خدمات تراش CNC:

خدمات تراش cnc روشی نوین و حاصل فناوری امروزی بشر در تولید قطعات صنعتی با برش روی فلز های مقاوم برای تولید قطعات صنعتی و حساس می باشد که یکی از پایه های اساسی خودرو سازی و تولیدات صنعتی می باشد.

در حقیقت خدمات تراش cnc  جایگزین تراش ها و برش های دستی و سنتی است، اما در این روش دقت و حساسیت تولید و در نتیجه کیفیت محصولات به شدت افزایش یافته است.

خدمات تراشکاری و فرزکاری یکی از مهم ترین روش ساخت قطعات خودرو است که در چند سال گذشته در ایران وجود نداشته و ایران قطعات حاصل از این تکنولوژی را وارد می کرده است اما در طی زمانی کوتاه ایران مجبور به دستیابی به علم و تکنولوژی خدمات تراشکاری و فرزکاری cnc شد و با همت جوانان عزیز و شرکت های دانش بنیان این تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته آن در ایران ساخته شد و هم اکنون برای ساخت قطعات خودرو در شرکت هایی مثل سایپا، ایران خودرو، هپکو اراک، تولید قطعات شرکت های نفتی و … از آنها استفاده می شود که گامی موثر در بومی سازی صنعت کشور محسوب میشود.

سری تراشی:

یکی از بخش های مهم خدمات تراش cnc، سری تراشی است که محصولاتی در ابعاد چند میلی متر در آن تولید میشود که به حساسیت و دقت بالایی نیاز دارد، به علت کنترل دستگاه های cnc به صورت کامپیوتری ساخت این قطعات با دقت بالا امکان پذیر است.

سوراخ کاری عمیق:

یکی از حساس ترین دستگاه های cnc ، دستگاه سوراخکاری عمیق بر روی فلزات است، انجام این کار نیاز به خنک کاری در حین سوراخکاری دارد، به علت افزایش دما در برخورد و چرخش بین مته و قطعه امکان ذوب و از بین رفتن حساسیت در اندازه قطعه وجود دارد که با خنک سازی قطعه در هنگام انجام سوراخکاری این مشکل تا حد زیادی قابل حل شدن است.

ارائه خدمات تراش cnc

برشکاری با اره نواری اتوماتیک

ساخت قطعات دقیق صنعت هوایی