اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران

برای اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران به معرفی این دو محصول می پردازیم. جک سقفی برای نگهداری ثابت و تحمل میزان بار سقف و قالب بتن برای ساخت سازه بتنی استفاده می گردد. جکهای سقفی به فراخور نوع و مکان مورد استفاده پروژه انواع مختلفی دارند. تمام سقفها برای ثبات نیاز به یک نگهدارنده دارند که میتوان از جک سقفی برای این امر استفاده کرد. در برخی سقفها استفاده از جک سقفی بسیار ضروری میباشد مانند سقفهای قالب بتنی. برای ساخت يك سازه بتنی، بايد بتن تازه در یکی از انواع قالب بتن ریخته شود، تا بعد از پر كردن تمام حجم قالب ها و گیرش بتن به شكل لازم درآيد. جهت کنترل قالب بتن که در زیر پلها و یا سقفها بسته میشود اگر ارتفاع کوتاه باشد و حجم بتن کم، از جک سقفی و در غیر اینصورت غالبا از داربست مثلثی استفاده میشود. برای اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران در ادامه مطلب با ما باشید.

جک سقفي

جک سقفي (ساختماني)  از سه قسمت اصلی نری ، مادگی و رزوه درست شده است. نگهدارنده اصلی در جک سقفی با کمک این سه بخش به کنترل قالب مدولار و سازه می پردازد. قسمت پایین جک سقفي از لوله هایی با قطرهای مختلف ساخته شده است. مرسوم ترین این لوله ها با قطر 6 سانتی متر و ضخامت 2 میلی متر است که جک به قسمت پایین متصل می شود. در قسمت بالایی جک نیز معمولا از لوله ای با قطر 5 سانتی متر و ضخامتی در حدود 2.5 میلی متر استفاده شده است. جک هاي سقفي به شکل جک هایی که تحمل وزن کم را دارند و جک های سنگین که می توانند در برابر وزن زیاد و فشار بالا مقاومت کنند، تولید میشوند. با توجه به نیاز مشتری  می توان ابعاد و ضخامت این محصول را تعیین کرد و این بدین معناست که محدوده وزن جک سقفی را قابل تنظیم میباشد. این جکها برای اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران موجود می باشند.

کاربرد جک سقفی

جک های سقفی کاربرد بسیاری دارند و کاربرد اصلی آن حفظ و نگهداری سقف در حین ساخت به شکل موقتی است. کیفیت این محصول به میزان تحمل بار و فشار و همچنین ایستادگی در زمینهای سست و نا هموار و نامسطح بستگی دارد.

انواع جک سقفي

جک های سقفی صلیبدار

جک سقفی بدون صلیب

جک سقفی U شکل عراقی

جک فلزی

و

قالب بتن چيست؟

قالب بتن تعیین کننده شکل نهایی سازه و اجزای تشکیل دهنده آن است. یکی از  با اهمیت ترین مراحل در ساخت سازه‌هاي بتني، شیوه قالب ‌بندي است. به همين سبب مجري ساخت سازه های بتنی باید در جريان همه امور مربوط به قالب‌ بندي، از تجهیزات قالب بتن تا مشخصات و جزئیات ابعاد و روشهاي اجرا قرار داشته باشد. قالب بتن از گذشته با شکلهای مختلفی از قبیل چوبی ، فلزی و… در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار مي‌گرفته است. قالب بتن با توجه به نوع و محل استفاده دسته بندی میشود. قالب بتن مناسب برای هر پروژه معمولا با مقدار جریان، حجم ، فشار و وزنی که قالب بتن باید تحمل کند ارزیابی میگردد. این قالب ها برای اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران موجود می باشند.

قالب بتن چوبی

قالب بتن چوبی ، قیمت کمی دارد اما به دلیل اینکه  توسط نجارها در محل پروژه مطابق نقشه ، ساخته و استفاده میشود، زمان زیادی برای ساخت میبرد و عمر طولانی نیز ندارد. این نوع قالب بتنی از لحاظ کار بسیار ساده بوده ولی برای پروژه های بزرگ به صرفه نیست. ضمناً سطح رویی که از نئوپان ساخته شده به طور معمول طول عمر کمی دارد. از سوی دیگر قالب بندی چوبی به دلیل انعطاف بالای آن در کنار سایر سیستم های قالب بندی به عنوان راه‌حلی برای محلهای پیچیده بکار می رود.

قالب بتن فلزی

این نوع قالب بتن اکثر عیوبی که قالب های چوبی داشتند، مانند ضریب تکرار پذیری بالای سرعت در ساخت قالب را برطرف کرده و سطح نسبتا صاف و صیقلی ایجاد میکند .

قالب بتن فلزی دارای سایز های استاندارد است که از عرض 10 سانتی متر شروع میشود و در نهایت تا عرض 50 سانتی متر به صورت پنج تا پنج تا تولید می شود.

انواع قالب بتن :

قالب بتن مدولار

قالب بتن مدور

قالب بتن خاص

انواع قالب بندی با قالب فلزی بتن:

قالب بندی فونداسیون

قالب بندی ستون ( چهارگوش ، گرد و چند ضلعی)

قالب بندی دیوارهای یکطرفه و دو طرفه

قالب بندی تیرها

قالب بندی دال بتنی

قالب بندی سرستون

پلانهای خاص

علاوه بر نوع ، موقعیت پروژه ( از جهت محدودیت فضا ) و داشتن امکاناتی نظیر تاور کرین و جرثقیل نیز در مدت زمان قالب بندی موثر است .

اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران

ما ارائه دهنده خدمات اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران می باشیم. برای اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران با ما تماس بگیرید.

انواع قالب بتن

قالب بتن چيست

انواع جک سقفي

اجاره قالب بتن و جک سقفی در تهران

جک سقفي

کاربرد جک سقفی