آژانس مسافرتی و گردشگری

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، گردشگری و جهانگردی توتک سفر؛ دارای مجوز بند ب (سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران) ، با یاری و استعانت از خداوند متعال  فعالیت خود را از بهمن ماه1397 در زمینه خدمات صنعت گردشگری وجهانگردی و با بهره گیری از کارشناسان و کادری  مجرب آغاز نموده و همواره آمادگی خویش را جهت ارائه خدمات ذیل که پایه خدمات اصلی این صنعت می باشد را اعلام می دارد:

  •    ♦ اجرای کلیه تورهای داخلی ، خارجی و زیارتی به صورت فردی و گروهی .
  •    ♦ اجرای کلیه تورهای تخصصی ، علمی و سازمانی با همکاری مراجع علمی و تخصصی معتبر داخلی.
  •    ♦ فروش بلیط کلیه خطوط هوایی در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی .
  •    ♦ رزرواسیون انواع اقامتگاه های داخلی و خارجی اعم از هتل ، هاستل ، هتل آپارتمان و… .
  •    ♦ مشاوره و خدمات ویزا اعم از اخذ ویزای کلیه کشورها و وقت سفارت و پیکاب ویزا.
  •    ♦ صدور انواع بیمه نامه های مسافرتی و گواهینامه های بین المللی.
  •    ♦ فروش بلیط قطار در کلیه خطوط شبکه ریلی داخلی .
  •    ♦ مجری تورهای اقساطی داخلی و خارجی به صورت انفرادی و یا گروهی و سازمانی .
  •    ♦ همکاری در ارائه انواع خدمات گردشگری مراکز ونهادهایی همچون اعضاء اتحادیه های اصناف تهران وشهرداری برخی مناطق  تهران وبرخی واحدهای دانشگاه علمی کاربردی و اعضاء معرفی شده از جانب این سازمانها و نهادها.
  •    ♦ ارائه کلیه خدمات توریستی برای گردشگران ورودی (اینکامینگ).
  • سفری رویایی را با آژانس مسافرتی ، گردشگری توتک سفر تدبیر تجربه کنید

  • با ورود به عصر مدرنیته و حجم بالای درگیری های فکری و ذهنی ،پس از مدتی کار در شهرهای بزرگ ،نیاز به مدتی استراحت و تفریح برای تجدید قوا و تمدد اعصاب جهت بازگشت و شروع مجدد زندگی روزمره و از سر گرفتن کارها و فعالیت های عادی با انرژی بیشتر را داریم. با اعتماد به ما می توانید لذت بخش ترین سفر زندگی خودرا تجربه کنید. آژانس مسافرتی و گردشگری توتک سفر تدبیر ، با سابقه ای درخشان و حسن شهرت در ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری داخلی و خارجی برای شما سفری به یاد ماندنی را رقم می زند که با گذشت سالیان طولانی فراموش نشود. همچنین تخصص ما در ارائه خدمات تورهای داخلی و خارجی زبان زد خاص و عام است.آژانس مسافرتی توتک سفر تدبیر پیشرو در برگزاری تورهای داخلی و خارجی با بهترین خدمات. آژانس ها مسافرتی فراوانی در گوشه و کنار شهر وجود دارند و با  استفاده از روش های مختلف بازاریابی قصد جذب مشتریان دائمی برای آژانس مسافرتی خود دارند. آژانس مسافرتی و گردشگری توتک سفر تدبیر با داشتن حس مسئولیت در برابر رفاه مشتریان همیشه در راس انتخاب آنان در برگزاری تور داخلی و خارجی  همچنین خدمات مسافرتی داخلی و خارجی قرار گرفته است و دارای مشتریان دائم در همه زمینه هاست.
  • با آژانس مسافرتی و گردشگری توتک سفر تدبیر دیگر نگران اخذ ویزا نباشید

    امروزه با گسترش سفرها به خارج از کشور، دغدغه بسیاری از مسافرین پر مشغله ،اخذ ویزا و مراحل زمان برآن است.

    آژانس مسافرتی و گردشگری توتک سفر تدبیر، برای رفاه حال مشتریان ،اعلام آمادگی ،جهت انجام تمامی مراحل اخذ ویزا برای تورهای گردشگری و مسافرتی خارجی مشتریان خود کرده است. لذا با دادن درخواست خود به ما جهت اخذ ویزا ،دیگر نگرانی های خود را کنار بگذارید.آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توتک سفر تدبیر یکی از آژانس های محبوب و پر طرفدار در بین آژانس های گردشگری و مسافرتی است که عرضه کننده انواع تور های داخلی و خارجی است و افراد زیادی برای مسافرت و گردشگری و ثبت نام برای تور های داخلی و خارجی به آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توتک سفر تدبیر مراجعه می کنندآژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توتک سفر تدبیر یکی از آژانس های معروف و پر طرفدار در میان ملت ایران است که امروزه با انجام خدمات فراوان در زمینه آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری و تور های داخلی و خارجی در میان مردم افراد زیادی را جذب خود کرده است. آژانس مسافرتی توتک سفر در تهران – تقاطع جلال آل احمد و خیابان آرش مهر – پلاک ۴۳ – ساختمان گلزار – واحد ۲۰۱ قرار دارد و از مراجعه کنندگان محترم جهت مسافرت و گردشگری و توریست و ثبت نام تور های داخلی و خارجی و یا مشاوره آماده خدمات رسانی است. این آژانس فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ شروع کرده است و توانسته است در این مدت زمان بین مردمان محبوبیت پیدا کند. از خدمات رسانی های این آژانس می توان انجام کلیه تور های داخلی و خارجی و زیارتی به صورت فردی و گروهی را نام برد و همچنین انجام و به عهده گرفتن کلیه تور های علمی و آموزشی و سازمان های علمی و تخصصی در داخل ایران را نام برد و همچنین فروش بلیط های هوایی به تمام نقاط خارج از کشور و فروش بلیط های قطار به تمام نقاط داخل کشور را نیز نام برد.

  • انواع خدمات رسانی آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توتک سفر تدبیر

    آژانس های مسافرتی بر اساس خدمات رسانی ها در مسافرت ها و تور ها و عرضه انواع تور های داخلی و خارجی و اخذ بلیط ها محبوبیت پیدا می کنند و هر آژانسی که بتواند این وظایف را به خوبی به عهده بگیرد و به خوبی به انجام برساند یکی از آژانس های خوب و عالی است و امروزه افراد زیادی خواهان ثبت نام برای تور های داخلی و خارجی هستند. آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توتک سفر تدبیر نیز با انجام دادن خدماتی همچون : اجرای کلیه تور های داخلی و خارجی با بهترین خدمات رسانی در طول مسیر، به عهده گیری و انجام هر چه بهتر تور های علمی و آموزشی و سازمانی در داخل کشور، فروش کلیه بلیط های داخلی و خارجی در تمام مسیرها، رزرو کردن انواع اقامتگاه ها مثل هتل و هتل آپارتمان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور، مشاوره دادن برای اخذ ویزا برای کلیه کشورها، صادر کردن انواع بیمه نامه های مسافرتی و گواهینامه های بین المللی، فروش بلیط های قطار به تمام نقاط داخل کشور، بر گزار کننده تور های اقساطی به خارج و داخل کشور به صورت گروهی و یا سازمانی، انجام دادن کلیه خدمات توریستی برای گردشگران خارجی و یا ورودی و همکاری با کلیه اصناف تهران و شهرداری و نهاد های دیگر برای ارائه خدمات گردشگری خواستار رضایت بخشی مراجعین به این آژانس است و همواره برای همه مسافرین و گردشگران آرزوی خوشحالی دارد و همیشه برای تحقق این آرزو در سعی و کوشش است و امیدوار است از انتخاب این آژانس برای گردشگری و مسافرت رضایت کامل را داشته باشید.

    آژانس مسافرتی و گردشگری

  • بهترین آژانس مسافرتی و گردشگری
  • بهترین تورهای داخلی و خارجی
  • بهترین خدمات مسافرتی
  • معتبرترین اخذ ویزا