آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس

مراقبت از سالمند نیازمند تجربه و توانایی بالایی است، که بتوان نیاز سالمند را چه بعد جسمانی و چه بعد روحی به طور کامل برطرف کرد، این امر باید توسط نیروهای آموزش دیده صورت بگیرد. از آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس می توان  مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا را نام برد. که بهترین، مدرن ترین، معتبر ترین و مجهز ترین آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس، مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا است.

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا به عنوان بهتربن مرکز آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس شناخته شده است. این مرکز اولین آسایشگاه سالمندان در شرق تهران ودارای بیش از 20 سال سابقه درخشان میباشد که نگهداری سالمند در مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا به صورت شبانه روزی و روزانه  توسط پرسنل و کادر حاذق صورت می گیرد. این مجموعه همیشه پذیرای سالمندان شریف و عالی قدر است که به هر دلیلی نیاز به مراقبت دارند و به مرکز مراجعه می کنند. بر طبق آئین نامه رسمی سازمان بهزیستی کشور، تمامی سالمندان می بایست حداقل 60 سال سن داشته باشند و همچنین طبق تبصره سازمان بهزیستی کشور، افرادی که 50 سال به بالا هستند و دچار پیری زود رس شده اند نیز می توانند در آسایشگاه سالمندان تهرانپارس  (خانه سالمندان صدرا) ساکن شوند.

خدمات آسایشگاه سالمندان صدرا

همچنین آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس (آسایشگاه توانبخشی سالمندان صدرا) به منظور رفاه هرچه بیشتر حال سالمندان عزیزمان امکانات و خدماتی را فراهم کرده است. وجود پزشک به صورت هر روزه برای نظارت به حال جسمانی سالمندان یکی از خدماتی است که مرکز جامع سالمندان صدرا برای رفاه حال سالمندان در نظر گرفته است. یکی دیگر ازخدمات در نظر گرفته برای سالمندان، خدمات پرستاری است. سالمندان با بالا رفتن سن نیاز به مصرف دارو ویتامین ها و همچنین گاهی تزریقات و مراقبت دارند، پس نیاز به اشخاص تخصص دیده که آنها را در این امر یاری کنند دارند، در خصوص این امر پرستاران مجرب ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی با تکنیکها و راهکارهای روز بر حال سالمندان نظارت دارند. از جمله خدمات دیگری که در آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس صورت می گیرد، خدمات روان درمانی است که توسط پرسنل آموزش دیده روانشناس و مددکارهای اجتماعی و با ارائه و اجرای کلاس های آموزشی و انگیزشی و به منظور ایجاد فضایی شاد و به دور از استرس برای سالمندان عزیزمان صورت می گیرد. خدمات فیزیوتراپی، توانبخشی و کاردرمانی ما که توسط کادر کارآزموده هدایت می شود درصدد است، که دردهای ناشی از مشکلات جسمانی سالمندان و از بین بردن دردهای مزمن و کهنه:  مثل دردهای  پا و کمر را با استفاده از مجهزترین امکانات و دستگاههای توانبخشی که برای سالمندان عزیزمان در آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس  تدارک دیده است را به حداقل برساند. حضور بهیارهای مهربان و صبور آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس، مجموعه جامع توانبخشی سالمندان صدرا به صورت شبانه روزی همیشه نیازهای بهداشتی سالمندان شامل: (کمک برای تعویض لباس روزانه، استحمام و تطهیر، بهداشت فردی و…) هم چنین کمک به نشست و برخاست سالمند، ورزش کردن و… را هم یاری می کنند.

خدمات رفاهی مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا

در آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس (آسایشگاه سالمندان صدرا) به منظور فراهم آوری فضایی شاد و مفرح برای سالمندان، برگزاری مراسمات و جشن ها در مناسبت های گوناگون، برگزاری ورزش صبحگاهی، دیدن فیلم و سریال به صورت گروهی و فعالیت های تفریحی خارج از مرکز با مجوز رسمی، به پارک ها، اماکن تفریحی و زیارتی صورت می گیرد. مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا تنها آسایشگاه سالمندان در شرق تهران و تنها آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس با مجوز  رسمی نگهداری روزانه سالمند آماده هر گونه خدمت رسانی به سالمندان عزیز می باشد.

شعبه دوم مرکز توانبخشی سالمندان صدرا:تهرانپارس – فلکه سوم – خیابان 192 شرقی(حسنلو) – بین گیو و کادوس – پلاک 44

آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس

خدمات رفاهی مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا

خدمات آسایشگاه سالمندان صدرا

آسایشگاه سالمندان در تهران

آسایشگاه سالمندان درشرق تهران

خانه سالمندان در شرق تهران