آسانسور هيدروليك مشهد

مجموعه آسان هیدرولیک تولید کننده جک و پاوریونیت و کارسلینگ آسانسور و بالابر هیدرولیک با متریال درجه یک اروپایی و همچنین فروش کلیه لوازم انواع آسانسور

در سال 1890 اولین آسانسور هیدرولیک ساخته شد که از بخار آب در این آسانسور ها استفاده می شد اما امروزه در آسانسور ها به جای بخار آب از روغن استفاده می شود.سال ها بعد از ساخت اولین آسانسور هیدرولیکی شخصی به نام گریوز اوتیس آسانسور های طنابی را اختراع کرد. در سال 1954 اولین آسانسور های هیدرولیکی روغنی را یک شرکت آلمانی ساخت .از مزایای آسانسور هیدرولیک مشهد عمر زیاد قطعات کنترل مکانیکی و عدم زنگ زدگی در اثر استفاده از آب و بخار است.

انواع آسانسور

امروزه به دلیل تعدد طبقات ساختمان ها نیاز به وجور آسانسور بیشتر از همیشه احساس می شود.یکی از پرکاربردترین سیستم های  جابه جایی افراد و وسایل مختلف آسانسور ها می باشند.این تجهیز بسیار پر کاربرد انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز شما می تواند مورد استفاده در محیط های مختلف قرار گیرند.به طور کلی دسته بندی آسانسور ها به شرح زیر است

در این مقاله قصد داریم که شما را با آسانسور هیدرولیک مشهد و اطلاعات مربوط به آن آشنا کنیم. همراهی شما از افتخارات ما است و امیدواریم از این مقاله اطلاعاتی که می خواهید را دریافت کنید.

آسانسور هیدرولیک

در سال 1890 اولین آسانسور هیدرولیک ساخته شد که از بخار آب در این آسانسور ها استفاده می شد اما امروزه در آسانسور ها به جای بخار آب از روغن استفاده می شود.سال ها بعد از ساخت اولین آسانسور هیدرولیکی شخصی به نام گریوز اوتیس آسانسور های طنابی را اختراع کرد. در سال 1954 اولین آسانسور های هیدرولیکی روغنی را یک شرکت آلمانی ساخت .از مزایای آسانسور هیدرولیک مشهد عمر زیاد قطعات کنترل مکانیکی و عدم زنگ زدگی در اثر استفاده از آب و بخار است.

انواع آسانسور

امروزه به دلیل تعدد طبقات ساختمان ها نیاز به وجور آسانسور بیشتر از همیشه احساس می شود.یکی از پرکاربردترین سیستم های  جابه جایی افراد و وسایل مختلف آسانسور ها می باشند.این تجهیز بسیار پر کاربرد انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز شما می تواند مورد استفاده در محیط های مختلف قرار گیرند.به طور کلی دسته بندی آسانسور ها به شرح زیر است:

1-آسانسورهای هیدرولیکی

2-آسانسورهای کششی

3-آسانسورهای شیشه ایی

4-آسانسورهای بالا برنده

آسانسور هیدرولیک مشهد

1-آسانسورهای هیدرولیکی عموما برای ساختمان های کم ارتفاع کاربرد دارد و موتور خانه ی این دسته از آسانسورها در پایین ترین قسمت ساختمان مربوطه قرار دارد.

2-آسانسورهای کششی توسط یک طناب حول محور خود به چرخش در می آیند.این دسته از آسانسورها در ساختمان هایی با ارتفاع متوسط و یا نسبتا بلند کاربرد دارند و سرعت رفت و آمد آن ها از آسانسورهای هیدرولیک مشهد  بسیار بیشتر است.

3-آسانسورهای شیشه ای توسط کنترل فشار هوا که در یک محفظه است بالا و پایین می روند.اگر نگاهی به قوانین فیزیک داشته باشیم متوجه می شویم که اختلاف فشار هوا در قسمت بالایی آسانسور و قسمت پایین آن موجب حرکت کابین آسانسور می شود.این دسته از آسانسورها برای ساختمان های امروزی بسیار گزینه مناسبی به شمار می آید علت آن نیز عدم نیاز به چاله آسانسور می باشد.

4-آسانسورهای بالا برنده بیشتر مورد استفاده در صنعت است و برای جابجایی محموله های سنگین معمولا استفاده می شوند.

در این بین آسانسور هیدرولیک مشهد معمولا از قطعات ایتالیایی و آلمانی ساخته می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.آسانسور های هیدرولیکی خود به دو دسته تقسیم می شوند.

1-آسانسور هیدرولیکی صنعتی

2-آسانسور هیدرولیکی خانگی

آسانسور هیدرولیک مشهد امروزه در بسیاری از پروژه های صنعتی و کوچک مسکونی مورد استفاده است.

جک و پاور یونیت

جک و پاوریونیک آسانسور هیدرولیک مشهد در بسیاری از آسانسور هیدرولیک مشهد و بالابرهای هیدرولیک استفاده می گردد.پاور یونیت ها اساسا در دو دسته ی تک سرعته و دو سرعته جای میگیرند.پاور یونیت های دو سرعته عموما در آسانسورهای هیدرولیکی کاربرد دارند و از خصوصیات آسانسور های هیدرولیکی مشهد می توان صدای کم حرکت و توقف نرم نام برد. پاور یونیت های تک سرعته با برق های تک فاز و سه فاز کار می کنند. پاور یونیک های هیدرولیکی تک سرعته قابل  استفاده در بالابر های هیدرولیکی بالابر کارگاهی  بالابر غذا بر است . شما عزیزان می توانید با استفاده از بالابر هیدرولیکی مشهد و آسانسور های هیدرولیکی مشهد  از کیفیت عالی آن با خبر شوید . فروش لوازم آسانسور مشهد امروزه به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی طرفداران زیادی پیدا کرده است. 

موتور sbایتالیا

موتور sb ایتالیا در آسانسور های هیدرولیک کاربرد دارند همچنین علاوه بر آسانسور های هیدرولیک در بالابر هایی که هنگام خروج نیاز است که صدای پاور یونیت کم باشد کاربرد دارند. این نوع موتور ها در زیر محفظه روغن قرار می گیرند. موتور اس بی ایتالیا در چند نوع موجود می باشد. نوع اول این موتور تک فاز است که تا توان 2.9 در بازار یافت می شود . نوع دیگر این موتور ها سه فاز است که محدودیت توانی ندارند و بیشتر توان های موجود تا 40 کیلووات است.موتور های sbایتالیا از مزایای زیادی برخوردار است و استفاده از آن می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد.

مزایای استفاده از موتور sbایتالیا

  • قیمت مناسب
  • طول عمر زیاد و کیفیت عالی 
  • امکان وصل کردن مستقیم موتور به پمپ
  • دارای سیستم حفاظت حراراتی
  • قیمت مناسب 
  • صرفه جویی در استفاده از روغن
  • اشغال فضای کم در مخزن

شما عزیزان می توانید از آسان هیدرولیک با قیمت مناسب و کیفیت عالی خرید کنید و امیدواریم که از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید

جك و پاور آسانسور هيدروليك مشهد

آسانسور هيدروليك خراسان

موتور sbایتالیا