آبکاری نقره در اصفهان 

آبکاری نقره در اصفهان با توجه به آن که تعداد قابل توجهی از صنایع دستی این استان از جنس نقره نیز هستند، در صنعت جواهرسازی و صنایع دستی این استان به کار می رود.

فلز نقره مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن در برابر هوا داشته و فلزی براق و درخشان است که با توجه به قیمت پایین تر آن نسبت به طلا، برای ساخت زیورآلات و صنایع دستی قیمتی و ارزشمند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آبکاری نقره در اصفهان سابقه ی طولانی داشته و به منظور حفظ درخشش و کیفیت محصول ساخته شده از نقره از آن استفاده می شود. فلز نقره معمولا بر روی نیکل، مس و برنج روکش داده می شود.

در این میان فلز مس کاربرد بیشتری نسبت به سایر فلزات یاد شده دارد، زیرا از آن در ساخت لوازم دکوری و صنایع دستی استفاده می شود. گروه صنعتی گروه صنعتی آبکاری شکرالهی با داشتن تجهیزات و تخصص در زمینه ی آبکاری نقره در اصفهان توانسته است با بیش از یک دهه فعالیت کارنامه ی کاری قابل قبولی را برای خود کسب کرده و قطعات آبکاری شده با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

کیفیت بالای محصولات آبکاری شده در کنار قیمت مناسب آن موجب شده تا این گروه صنعتی بتواند در سطح استان فعالیت گسترده ای را داشته و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. در آبکاری نقره سطح پوشش داده شده به رنگ سفید مات، نیمه براق یا کاملا براق در می آید.

سطح فلز نقره آبکاری شده در برابر خوردگی و از بین رفتن مقاوم است اما ممکن است در گذر زمان دچار تیرگی شود.

آبکاری مس در اصفهان چگونه انجام می شود

کاربرد نقره صرفا در ساخت زیورآلات و لوازم قیمتی و دکوری نبوده و با توجه به قیمت مناسب این فلز و مقاومت بالای آن، در صنعت الکترونیک نیز قابل استفاده است. زیرا این فلز قابلیت هدایت حرارتی و الکتریکی بالا و در عین حال کمترین مقدار مقاومت تماسی را دارد.

همانطور که گفته شد آبکاری نقره در اصفهان بیشتر برای صنایع دستی و لوازم تزئینی ساخته شده در این استان کاربرد دارد و با توجه به استقبال بالای توریست ها و مسافران داخلی و خارجی از خرید اینگونه محصولات، لزوم داشتن آبکاری بر روی اینگونه لوازم و زیورآلات دیده می شود.

با توجه به آن که لوازم دکوری و صنایع دستی این استان اغلب از جنس نقره و مس هستند، وجود کارگاه های آبکاری فلزات در این استان نیز در راستای تولید بیشتر و با کیفیت تر این لوازم دیده می شود.

آبکاری نقره گروه صنعتی آبکاری شکرالهی در اصفهان

گروه صنعتی آبکاری شکرالهی با داشتن آزمایشگاه های مجهز و کنترل کیفیت فلز آبکاری شده، توانسته است به عنوان اولین کارگاه آبکاری نقره در اصفهان که مجهز به آزمایشگاه تخصصی نیز هست، لقب بگیرد.

اگرچه آبکاری نقره در صنایع الکترونیک، خودرو، مخابرات و موارد مشابه از این دست کاربرد دارد اما بیشترین کاربرد آن مربوط به آبکاری جواهرات و صنایع دستی از این جنس می شود.

یکی دیگر از انواع آبکاری ها، آبکاری مس می باشد. آبکاری مس در اصفهان نیز با توجه به استفاده بالا از مس در ساخت انواع لوازم همچون ظروف آشپزخانه و انواع دکوریجات، وجود دارد.

گروه صنعتی گروه صنعتی آبکاری شکرالهی در زمینه ی آبکاری فلز مس نیز فعالیت داشته و آبکاری این فلز را همچون آبکاری نقره در اصفهان با داشتن تجهیزات و تخصص در این زمینه انجام می دهد.

آبکاری نقره در اصفهان

آبکاری نقره گروه صنعتی آبکاری شکرالهی در اصفهان

آبکاری مس در اصفهان چگونه انجام می شود

آبکاری مس در محدوده  اصفهان

آبکاری نیکل کروم شکرالهی